litenlangtan

Alla inlägg den 3 september 2012

UFF

Av litenlangtan - 3 september 2012 23:16

Första arbetsdagen gjord, LCHF- maten är igång, jag känner mig tröttare än på mycket länge och fick gå upp extra tidigt med morgonpiggt barn... Så har min första måndag i september sett ut...

Jobbet har vart okej... Personalen är densamma - sen är nog precis allt annat helt nytt... Tog tag i lite surdegar direkt och röjde vilket kändes bra...

Har beslutat mig för att försöka starta företag och sälja mina egenproducerade alster - ska eventuellt stå på en bakluckeloppis i helgen (om jag orkar!) och se om mina saker går åt?!

Klar nackdel med att jobba butikstider - träffar barnet ca 60 minuter på kvällen och det är ju inte de soligaste 60 minutrarna på dygnet. Det märktes direkt idag... Tur att jag får stiga upp tidigt på morgonen då och kolla barnTV och läsa pekböcker och köra bilar...

Nu dags för välförtjänt vila... Jäklar vad man blir trött av att jobba... Fast det var sju resor värre i november förra året när vi fick barn. Då var jag golvad 20:30 på kvällarna ju...

Presentation


Jag blev mamma genom adoption. Bloggen startade 2010 med hemutredningen och fortsatte med en lång väntan på... ja vem skulle det bli?
Nu skriver jag om stort och smått om vardagen med en son född sommaren 2011 och hans lillebror som kom till oss 2013.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besökare sen 2011-07-01

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Vill ha barn

 

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Buzzador blog


Ovido - Quiz & Flashcards